به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي گيلان، رحيم عطائي پور ، مديركل اظهارداشت : درراستای دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان و ارائه خدمات به موقع و موثر به مردم و همچنین تکریم ارباب رجوع واحد هماهنگ کننده ای تحت عنوان میز خدمت در اداره کل و مراکز تابعه آموزش فنی وحرفه ای استان گیلان راه اندازی گردیده است .
وی تصریح کرد: با توجه به لزوم کاهش تردد مراجعین و تسریع در عملیات و فرایندهای مورد نیاز ارباب رجوع، چند نفر از واحدهاي اين اداره كل در طبقه همکف و در میز خدمت مستقر شده تا از حضور ارباب رجوع در واحدهای مختلف جلوگیری وفرایندها به صورت سیستمی انجام شود .
رحيم عطائي پور یادآورشد: در جهت تکمیل هرچه بیشتر زنجیره خدمت رسانی، ضوابط، مقررات، گردش کار و زمان انجام فرایندها در محل میز خدمت و محل استقرار مراجعان تهیه و نصب شده است .
وی بر لزوم انجام فرایندها از طریق میزخدمت تاکید کرده و اظهار داشت: مدیریت این مجموعه نظارت مستقیمی بر نحوه ارائه خدمات توسط میز خدمت داشته و گزارش آن نیز به طور منظم برای دستگاه های ذیربط ارسال خواهد شد .
ايشان در ادامه اعم وظايف ميز خدمت را به شرح ذيل عنوان نمود :
الف) ارایه اطلاعات و راهنمایی های لازم به مراجعین در ارتباط با امور مربوط .
ب)دریافت مدارک و درخواست های مراجعین .
ج)انجام امور و درخواست متقاضیان در صورت امکان .
د)دریافت نتایج اقدامات انجام شده از واحدهای ذیربط و اعلام آن به مراجعین .
ه)هدایت مراجعین به واحدهای مرتبط در موارد بسیار ضروری، پس از انجام هماهنگی با واحد اقدام کننده ذیربط.
برچسب ها : فني و حرفه اي