***متقاضیان می توانند با شماره تلفن گویای 1670 و با وارد نمودن شماره داخلی با واحد یا کارشناس مربوطه تماس حاصل نمایند***  
استقرار ميز خدمت در اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان گيلان
زمان درج : ۱۳۹۷ يکشنبه ۳ تير ساعت ۰۹:۴۷ تعداد بازدید : 747 نسخه چاپی

استقرار ميز خدمت در اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان گيلان

به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي گيلان، رحيم عطائي پور ، مديركل اظهارداشت : درراستای دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان  و ارائه خدمات به موقع و موثر به مردم و همچنین تکریم ارباب رجوع واحد هماهنگ کننده ای تحت عنوان میز خدمت در اداره کل و مراکز تابعه آموزش فنی وحرفه ای استان گیلان راه اندازی گردیده است .

وی تصریح کرد: با توجه به لزوم کاهش تردد مراجعین و تسریع در عملیات و فرایندهای مورد نیاز ارباب رجوع، چند نفر از واحدهاي اين اداره كل در طبقه همکف و در میز خدمت مستقر شده تا از حضور ارباب رجوع در واحدهای مختلف جلوگیری وفرایندها به صورت سیستمی انجام شود .

رحيم عطائي پور یادآورشد: در جهت تکمیل هرچه بیشتر زنجیره خدمت رسانی، ضوابط، مقررات، گردش کار و زمان انجام فرایندها در محل میز خدمت و محل استقرار مراجعان تهیه و نصب شده است .

وی بر لزوم انجام فرایندها از طریق میزخدمت تاکید کرده و اظهار داشت: مدیریت این مجموعه نظارت مستقیمی بر نحوه ارائه خدمات توسط میز خدمت داشته و گزارش آن نیز به طور منظم برای دستگاه های ذیربط ارسال خواهد شد .

ايشان در ادامه اعم وظايف ميز خدمت را به شرح ذيل عنوان نمود :

الف) ارایه اطلاعات و راهنمایی های لازم به مراجعین در ارتباط با امور مربوط .

ب)دریافت مدارک و درخواست های مراجعین .

ج)انجام امور و درخواست متقاضیان در صورت امکان .

د)دریافت نتایج اقدامات انجام شده از واحدهای ذیربط و اعلام آن به مراجعین .

ه)هدایت مراجعین به واحدهای مرتبط در موارد بسیار ضروری، پس از انجام هماهنگی با واحد اقدام کننده ذیربط.

برچسب ها : فني و حرفه اي

فراخوان های سازمانی
معرفی مراکز و دفترچه دوره های آموزشی
آموزش مهارتی در حوزه گردشگری
شبکه تجهیزات کارگاهی
مهارت آموزی در محیط کار واقعی
سایت قدیم
فیش حقوقی
سامانه استعداد یابی مهارتی
پیوند های سایت
سامانه ها